Stres je lahko naš prijatelj, ki nas vodi v premik, spremembo. Poskrbimo, da ga sprosti sproščamo iz našega telesa, ga ne kopičimo.

Mindfulness – Kako se soočiti s stresom in postati z njim prijatelj

 

Vsako soboto vse do konca julija se v naši zaprti fb skupini, kjer zaradi ukrepov že 7 mesecev vadimo jogo, meditiramo, se spodbujamo, dogaja še veliko več.
Naš peti gost je dr. med. in certificiran učitelj za MBSR. V seriji predavanj in delavnic VADIM JOGO – ŽIVIM JOGO bo tokrat z nami dr. Joachim Gross.

 

Vadimo »mindfulness« z jezersko meditacijo in se tako lažje soočamo s stresnimi sitacijami.

Angleški izraz lahko prevajamo kot »čuječnost«, lahko kot »pozornost«, lahko pa tudi ko »polno zavedanje«. Pomeni nepresojajoče zavedanje sedanjega trenutka. Kot zunanji opazovalec se radovedno zavedamo svojega doživljanja v tem trenutku, kakršnokoli že je, ga opazujemo in sprejemamo, ne da bi ga poskušali spremeniti, mu ubežati ali ga ocenjevati.

Kako lahko vadimo »mindfullness«?
Joachim Gross je prepričan, da lahko vsak pridobi »okus« čuječnosti iz prve roke, ko se pod vodstvom spusti v nežno in naravno meditacijo s pomočjo slike jezera. Naše zavedanje je kot gladina jezera. V brezveterju je gladina gladka kot ogledalo, v katerem odsevajo drevesa, skale, nebo in oblaki. Ko veter razburka gladino, se podobe skrivijo in izginejo, sončni odsevi pa se iskrijo na razkuštrani jezerski površini kot diamanti. Naše življenje pozna oboje: obdobja miru in obdobja razburkanosti. Prijazno se spoznamo sebe in ohranimo stik z našim notranjim bistvom v vseh življenjskih situacijah, kadarkoli bi nam življenje prineslo.

Učinki vadbe:

• povečana sposobnost sproščanja in doživljanja občutka miru
• ohranimo naš notranji fokus tudi v stresnih situacijah
• notranja stabilnost z ljubečo naravnostjo do sebe
• višja samozavest in boljša sposobnost sprejemanja življenja takega, kot je, tudi ko je naša notranja »gladina« je razkuštrana do razpenjenosti.

Prvi del bo namenjen predavanju. Drugi del pa bo namenjen meditaciji. Vadbo jezerske meditacije bomo izvajali v ležečem položaju. Skrbite za udobno podlago, odejo in blazino za glavo. Meditacija bo trajala cca. 25 minut. Na koncu srečanja bomo imeli še čas za vprašanja in odgovore.

 

dr. Joachim Gross

Joachim Gross, dr. med. je nemški zdravnik, ki se poleg medicine že 15 let tudi ukvarja z zen meditacijo in »mindfulness«. Živi in dela v Kopru, vodi meditacijsko skupino www.medizen.info . Kot certificiran učitelj za MBSR (»mindfulness based stress reduction«) vodi 8-tedenske tečaje in redne tedenske skupinske zen meditacije. Organizira izlete v meditacijski center v Nemčiji (Beneditushof v Holzkirchenu in Zendo Saupurzel v Karlstadtu). Vsako leto se odpravi na 2 mesečni odmik v Zen center »Bodhizendo« v južno Indijo, kjer črpa nova samo-spoznanja. Tudi v zen centru v Indiji vodi meditacije.

Prispevek 10 eur, plačilo preko Trr Center Diha (vsi, ki imate plačamo vadnino je dogodek vštet v ceno).
Delavnica bo potekalo preko spleta, začetek ob 20.00 uri (trajanje cca. 75 min, ter čas za vaša vprašanja).
Prijave obvezne do petka zvečer na centerdih@gmail.com (kasnejših prijav ne bomo upoštevali). Po prejetju plačila vam pošljemo preko maila link do predavanja.

Vedno dobrodošli in vse dobro še naprej.

 

PRIDRUŽI SE NAM NA DOGODKU: Kako se soočiti s stresom in postati z njim prijatelj