MEDITACIJE ZA BOLJ UMIRJEN UM IN SPROŠČENO TELO

 

 

Velikokrat nas življenje, ker nam želi dobro, stisne v kot in nam tako ponudi možnost, da se soočamo sami s seboj. S svojimi notranjimi strahovi, bolečino preko katerih znova in znova spoznamo, česa v življenju ne želimo ter kaj pa je tisto, kar nas resnično podpira in plemeniti.
Telo je vir moči, radosti in potencialov. Kako pa dostopati do teh dragocenih virov, ki so globoko v nas?

MEDITACIJA je eden od načinov, orodij preko katere boš ponovno dostopal/a do svojih notranjih virov in postal/a bolj umirjen/a, sproščen/a, lažje se boš soočal/a z vsakodnevnimi izzivi.

Ker se tudi sama zavedam dobrobiti redne meditacije, sem jo vključila v program Center Diha.

 

Torke zvečer si rezerviraj za meditacijo. Vodila te bom skozi različne meditacije. Naj jih omenim le nekaj:

  • Opazovanje telesa
  • Ljubeča naklonjenost
  • Zavestni dih
  • Dih pasivnosti
  • Izmenični dih
  • Notranji smehljaj
  • Meditacija na zvok
  • Meditacija z svetlobo
  • Meditacija hvaležnosti

Katere so pozitivne lastnosti redne meditacije?

  • • več energije in entuziazma, kar bo povečalo tvojo ustvarjalnost in izboljšalo kvaliteto dela,
  • • več sproščenosti, kar bo vplivalo na izboljšanje odnosov,
  • • več notranje umirjenosti, s katero boš lažje vztrajala pri dokončevanju zadanih nalog,
  • • jasnost in stabilnost, preko katere boš prepoznala čemu reči v tvojem življenju da in čemu ne,
  • • boljša koncentracija,  kar bo doprineslo, da si boš zapomnila cilje dneva,
  • • povišana samozavest, kar te bo pripeljalo do prijaznejšega in ljubečega odnosa do svojega telesa,
  • • povečana sposobnost obvladovanja stresnih situacij, kar bo pripomoglo, da si boš dovolila sprejeti nove odločitve, narediti potrebne spremembe v življenju,
  • • boljše psiho-fizično počutje, zdravje, kar bo pripomoglo, da boš imela več energije za svojo družino, najbližje,  za to kar te veseli,
  • • kvalitetnejši spanec in boljša regeneracija, kar ti bo dalo zagon, da se boš veselila novega dne, novih izzivov.
Ne glede katero meditacijo boš izvajal/a, prav vsaka ima potencial, da te upočasni, umiri tvoj aktivni um, sprosti morebitne napetosti v telesu. Te vrne v tvoje naravno stanje, ki je sproščenost.

To je tvoj dragoceni čas, ki ti bo spremenil kakovost življenja. Priporočam ti, da ohranjaš stik z meditacijo vsaj 3 do 7 – krat tedensko oziroma po potrebi. Redno izvajanje meditacije bo ohranjalo tvoje dobro počutje, lažje se boš soočal/a z življenjskimi izzivi.
Meditaciji lahko prisluhneš v živo ali pa si posnetek pogledaš za nazaj in izbereš čas v dnevu, ko te ne bodo motili (oz. te bodo motili najmanj) in boš najbolj zbran/a. Priporočam, da najdeš svoj ritem izvajanja meditacije. Morda ti bo odgovarjalo takoj zjutraj, morda pred spanjem ali pa se boš navadil/a prisluhniti vodeni meditaciji po kosilu. Izbira je tvoja.
Če prisluhneš meditaciji preko telefona, naj ta ne bo v bližini glave oziroma čimbolj stran od telesa (zaradi sevanja).

 

Nekaj besed o tvojemu umu in meditaciji:

Ko začneš vaditi opazovanje uma, je normalno, da se misli porajajo vsakih nekaj sekund. Naši možgani so ustvarjeni za razmišljanje.
Zavedaj se, da se je ta miselna aktivnost s pogojevanjem razvijala več let, in potrebno bo kar nekaj časa, da izzveni, se um umiri. Sprejmi svoj um in ne bori se z njim. Bodi potrpežljiva in ne obupaj.
Vse izkušnje, ki si jih kadarkoli imel/a v življenju, so se plast za plastjo nalagale skozi odnose, delo, izobraževanje, vero, okolje, v katerem si živel/a. Um je razvil razvado (navado), da zna misliti, ne zna pa misli upočasniti oziroma se ne vezati na njih.

Ko boš začel/a meditirati, naj te misli, ki se bodo brez dvoma pojavljale, ne odvrnejo, da nadaljuješ. To je čisto normalen proces, skozi katerega gremo vsi.
Z redno prakso vodene meditacije se bo um postopoma navadil upočasniti. Veliko ljudi med meditacijo prehitro obupa, ko ugotovijo, da to ni bližnjica do rešitve. Potreben je čas in spodbujam te, da si ga vzameš.
Vzemi meditacijo kot vajo, brez posebnega pričakovanja ali cilja. Tvoj namen meditiranja naj bo zavedanje delovanja uma, opazovanje lastnih misli in preprosta vaja prisotnosti. Misli bodo prihajale in odhajale. Tako deluje človeški um. Vsakokrat, ko jih opaziš, samo nežno preusmeri pozornost na moje besede, ki te usmerjajo k določeni miselni dejavnosti ali nedejavnosti, odvisno od izbrane meditacije.

Naučil/a se boš ločiti med uporabnimi mislimi in nepotrebnimi.
Večino časa si živel/a ujeta v svoji glavi, na avtopilotu, ne da bi se zavedal/a svojih misli, dejanj. Tako aktiven um je zmanjševal tvojo osredotočenost in posledično velikokrat izčrpal telo.

Meditacija naj postane tvoja prijetna spremljevalka, tvoje sidrišče, ne samo v času vodene meditacije, temveč jo vnesi v vsakdan.
Postani prisoten/a, pozoren/a na svoje misli pri svojih vsakodnevnih opravilih.

 

Urnik meditacije:

Meditacije bodo potekale vsak torek 20.45 – 21.15

Meditacije bo vodila Maja Kenda.

 

DIH_ikonca
Prijazni do svojih misli in telesa

PODARJAM TI ENO OD MEDITACIJ IN VADBO PROTI STRESU

Ostani na tekočem z dogajanjem in novostmi v Centru Diha. Z vpisom na naše e-novice prejmeš v svoj elektronski poštni nabiralnik tudi meditacijo in vadbo proti stresu, povsem brezplačno.

 

PRIJAVI SE