Resetiraj um in telo

dih

Kdaj, če ne zdaj, je pravi čas za spremembo?

 

Velikokrat te življenje stisne v kot: zunanji dejavniki ti to sporočijo v obliki bolezni, stresa v službi ali odpovedi, konfliktnih medsebojnih odnosih, bolečine ali lastnega nezadovoljstva, jeze, žalosti ali strahu. Znajdeš se na točki, kjer imaš dve možnost: ali začneš spreminjati sebe ali greš še globlje v nezadovoljstvo in za svojo nesrečo kriviš druge.

Zelo iskrena bom s teboj. Ne ponujam ti čarobne palčke, ponujam ti smernice, vaje, tehnike in protokole, ki so meni in že mnogim pomagle do bolj srečnega, polnega, kvalitetnega življenja.

Program je bil ustvarjen zate, ki želiš najti rešitev za življenje z manj stresa ter želiš živeti svoje življenje ustvarjalno, srečno, vitalno in umirjeno.

Novi znanstveni dokazi kažejo, da smo zmožni v veliki meri nadzorovati stres, misli in čustva bolj, kot smo mislili. Smo kot računalnik, ki potrebuje novi disk. Med 10- tedenskim programom boš vase naložil/a nove informacije, znanja in tehnike, ki te bodo vodili v nove uvide o sebi, k boljšemu zdravju in večjemu notranjemu miru.

Stresa ne moremo izničiti lahko pa ga obvladamo. Obvladovanje stresa pa je veščina, ki jo je treba trenirati.

Zelo pomembno je, da prepoznaš, kdaj si pod stresom in kaj te spravlja v prekomerni stres. Če želiš nekaj spremeniti, moraš to najprej opaziti: če drviš in hitiš tega velikokrat ne zaznaš, ne zaznaš svojega trenutnega psiho-fizičnega stanja in svojih potreb. Šele ko se umiriš in upočasniš, se lahko odzoveš in delujš na primernejši način.

V sodobnem času se stresu ne moremo popolnoma izogniti. Imamo pa vpliv na to, koliko se mu izpostavljamo – lahko se mu izpostavljamo v manjši meri in ga, če se nakopiči, pravočasno sprostimo.

PREBERI VEČ, KAKO STRES VPLIVA NA PSIHO-FIZIČNO TELO

S PODPORO JE LAŽJE

Sama vem, kako pomembno je imeti ob prvih korakih, ob sebi osebo, ki je že šla skozi ta proces, ki te razume, spodbuja in podpira. Moja naloga je, da ustvarim varen in spoštljiv prostor zate, kjer se bo tvoja notranjost lahko izrazila, da boš lahko:

  • • Pridobila več energije in volje do življenja,
  • • več sproščenosti,
  • • več notranje umirjenosti,
  • • jasnost in stabilnost, samozavest in boljšo samopodobo,
  • • povečal/a sposobnost obvladovanja stresnih situacij,
  • • postal/a bolj zavestn/a in se naučil/a sprejemati dani trenutek tak, kokršen je,
  • • prepoznal/a, kdaj je čas, ko se moraš ustaviti in si vzeti čas zase (da ne pride do preobremenjenosti),
  • • izboljšal/a psiho-fizično zdravje,
  • • prebudil/a življenjsko energijo in začel/a z njo ustvarjati željeno,
  • • razvil/a bolj ljubeč  in sočuten odnos do sebe in drugih,
  • • pridobil/a nove navade, ki bodo izboljšale kvaliteto tvojega življenja na vseh področjih,
  • • izostril/a svojo intuicijo,
  • • začel/a bolj zaupati vase,
  • • si brez slabe vesti vzel/a čas zase,
  • • izboljšal/a medsebojne odnose v družini, službi in s prijatelji,
  • • pomladila in regenerirala telo.

DA, ŽELIM SE PRIDRUŽITI.

KAKO POTEKA PROGRAM RESETIRAJ UM IN TELO?

Program traja 11 tednov in poteka online, v živo prek Zoom aplikacije. Prvo srečanje 30. 9. 2021 je dodatno srečanje, ki bo namenjeno predstavitvi programa, spoznavanju udeležencev in času za vaša vprašanja. S podajanjem vsebine programa pa začnemo 05. 10. 2021 in zaključimo 9. 12. 2021.

Online srečanja bodo potekala:
  • •  ob TORKIH od 19.00 do 20.30 – vprašanja + tematsko predavanje + kratka praksa (meditacija ali vaje)
  • •  ob ČETRTKIH od 19.00 do 20.00 – vaje

Posnetek vsakega srečanja bo objavljen v za to ustvarjeni zaprti FB skupini ter vam bo tudi poslan po mailu. Vse posnetke, si boste lahko pogledali za nazaj (do posnetkov imaš dostop le ti: kopiranje, snemanje, deljenje z drugimi osebami, ki niso del programa ni dovoljeno).

Zaprta FB skupina je prostor, kjer se boste lahko podpirali in izmenjevali mnenja s preostalimi udeleženci programa.

 

PROGRAM JE CELOSTNO ZASNOVAN

 

Ob TORKIH bodo potekala 30 min predavanja na temo:

1. Stres in kakšno vlogo imata pri tem živec vagus ter telesna drža.

2. Pomen dihanja in gibanja.

3. Fascija – pomembna mreža znotraj nas.

4. Hidracija in prehrana za boljše zdravje.

5. Pomen spanja za življenje z manj stresa.

6. Narava – pomembno podporno okolje za življenje z manj stresa.

7. Vpliv travm na naše telo.

8. Prisotnost, bivati tukaj in zdaj.

9. Kako meditacija vpliva na naš um. Predstavitev različnih meditacij.

10. Odnos do sebe ter pomen dnevne rutine.

Vsebine bodo podane na razumevajoč način in bodo splošne narave. Dobili boste dovolj informacij za nadaljnje poglobljeno samostojno raziskovanje.

Znanje, ki ga boste prejel/a, je temelj za srečnejše življenje. Izboljšali se bodo tvoji odnosi v službi in družini ter partnerski odnos, imel/a boš več energije in veselja do življenja, znal/i si vzeti čas zase, postal/a bolj ljubeča do sebe in ljudi, ki so del vašega življenja, malenkosti  ne te bodo več iztirile, postal/a boš bolj potrpežljiv/a in umirjen/a.

Po predavanju bo čas za vprašanja. Iskreno si želim, da boste vsebine razumeli, začutili in jih uporabili v vsakdanjem življenju.

Ob ČETRTKIH bomo izvajali vaje in tehnike s področja joge, somatike, integralnega dihanja, čuječnosti, vizualizacije po metodi Joseja Silve, izvajali bomo samomasažo in vaje z dotikom. Vse vaje bodo usmerjene v sproščanje živčnega sistema (aktivacija parasimpatičnega živčnega sistema), regeneracijo, vzpostavljanju ravnovesja psiho-fizičnega telesa.

DA, ŽELIM SE PRIDRUŽITI

Vsakodnevna vadba, delo doma bo ključnega pomena. Do konkretnih in dolgoročnih sprememb prideš le z rednim, vsakodnevnim delom na sebi, zato priporočam, da upoštevaš smernice in priporočila, ki jih boš prejel/a v programu. Razvil/a boš samodisciplino in vztrajnost, ki sta zelo pomembni, da se začnejo dogajati spremembe – spremembe, ki ti bodo v življenje prinesle notranje zadovoljstvo in spremenile kvaliteto tvojega življenja na bolje.

Ampak ne skrbi, ob tem ne boš sam/a. Med programom boš imel/a vedno na voljo mojo pomoč in podporo vseh udeležencev.

KAJ VSE PREJMEŠ V 10- TEDENSKEM PROGRAMU?

20 Zoom javljan v živo (2x na teden)

10 video posnetkov predavanj

10 video posnetkov z vajami, tehnikami in protokoli proti stresu

6 video posnetkov celostne joge

Gradivo za delo doma

Mojo podporo

RAZMIŠLJAŠ, ALI JE TA PROGRAM PRIMEREN ZATE?

Primeren je zate, ki si želiš narediti spremembo v svojem življenju zaradi prekomernega stresa, nezadovoljstva, slabega počutja, bolečine, negativnih misli, nezdravega odnosa do sebe in drugih.

Program je prilagojen na način, ki je razumljiv tudi začetnikom. Tistim, ki se s podobnimi vsebinami že dlje časa srečujete pa omogoča, da svoje znanje nadgradite in poglobite. Potrebujete le motivacijo in željo po spremembi, novemu načinu delovanja.

ČE SEM ZMOGLA JAZ, VEM, DA LAHKO TUDI TI,

• ker sem leta živela nezadovoljno in se zdaj veselim življenja;

• ker se nisem poznala in sem dan za dnem bližje svoji resnici;

• ker sem se dotaknila dna in sedaj plavam na gladini;

• ker nisem znala, a sem se naučila in postala večna učenka življenja;

• ker sem sledila drugim in sedaj lažje sledim sebi;

• ker se nisem imela rada in se imam sedaj rada bolj in bolj;

• ker si nisem upala in si danes upam;

• ker sem bila trda in napeta, a sem sedaj mehkejša;

• ker sem bežala, a danes ostajam in se soočam;

• ker sem prikrivala, a mi je resnica danes visoka prioriteta.

PROGRAM POTEKA V SKUPINI ALI ENA NA ENA:

V SKUPINI

Program poteka v majhni skupini do 15 udeležencev, kar omogoča, da se bolje spoznamo, povežemo ter lahko vsakemu namenim pozornost in se mu posvetim.

Poleg 2x tedenskih online srečanj imaš možnost biti preko FB skupine v kontaktu z ostalimi udeleženci programa. Ti sam/a se odločiš, koliko želiš biti del skupine.

 

INDIVIDUALNI PROGRAM

Če ti delo v skupini ne odgovarja se imaš možnost vključiti v program z delom ena na ena. Na voljo sta samo dve mesti.

V miru prisluhnem tvoji osebni zgodbi ter program prilagodim tvojim potrebam, se ti 100 % posvetim. Individualno delo omogoča globji vpogled vase in hitrejše napredovanje.

• 1x tedensko za 60 min prisluhnem tvojim novim spoznanjem in uvidom, pregledava “domačo” nalogo, odgovorim na vsa tvoja vprašanja, skupaj izvajava tebi prilagojene vaje, posvetiva se tistemu, kar v danem trenutku najbolj potrebuješ.

• Vsake 14 dni prejmeš video posnetek vaj in tehnik s tebi prilagojeno vsebino, ter meditacijo.

• Poleg 1x tedenskega srečanja prejmeš v času programa brezplačen dostop do zaprte FB skupine, kjer potekajo redne vadbe joge, meditacije in predavanja gostujočih predavateljev. Več informacij TUKAJ

IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK

``Poudaril bi pomen individualnega in neposrednega pristopa, saj sem le tako razumel pomembnost pravilnega izvajanja vadbe v vsakem posameznem elementu. Po cca. štirih mesecih lahko opazim pomembne spremembe tako na fizičnem nivoju (gibljivejše in močnejše telo, opazen napredek pri odpravljanju starih poškodb, stabilnejša in pravilnejša drža ...) kot tudi mentalnem nivoju v vsakdanjem življenju (umirjenost pri reagiranju, potrpežljivost, pogled z distance ...).``

Boris

``Pri Maji sem obiskoval razne telesne in meditacijske vadbe. Rezultate sem opazil že po prvih obiskih, tako na telesni kot mentalni ravni. Počutil sem se veliko bolj sproščenega in mirnega. Napredek sem opazil tudi pri sami koncentraciji, s katero sem imel že od nekdaj težave. Všeč mi je bila tudi pestrost treningov, saj ni bilo nikoli monotonosti in pri vsakem sem odkril nekaj novega.``

Zmago B.

``Majo sem prvič spoznala preko članka v eni reviji. Takoj me je navdušil njen celostni pristop do telesa. Ker sem takrat ravno imela v mislih poiskati si nekoga, da bi me spremljal v globljem odkrivanju in spoznavanju same sebe, sem jo kontaktirala. Začeli sva delati dvakrat na teden. Maja pristopi na edinstven način. S čutečo naklonjenostjo vodi osebo skozi proces, ki temelji na raznih vajah. Spoznanja, ki sledijo, jih uporabljam v vsakdanjem življenju. Osebno sem pridobila več zaupanja vase in v svojo lastno moč. Odločitve so lažje in doživljam stvari na lahkotnejši način. Toplo priporočam njeno vodenje (vodstvo).``

Norma S.

``DIH in z njim draga Maja mi pomagata na moji poti spreminjanja, rasti in sproščanja življenja. Vaje in nasveti glede prehrane ter še marsičesa so mi pomagali izboljšati počutje v svojem telesu. Izgubila sem želene kilograme, počutim se vitalneje, hkrati je telo manj zategnjeno in ob redni vadbi se počutim naravnost odlično, bolečine v zategnjenih mišicah popolnoma izginejo. Ob tem je zelo pomembno tudi samozavedanje vsakega posameznega trenutka v dnevu (kolikor mi pač uspe) pa tudi načina življenja na splošno. S samozavedanjem in samoopazovanjem sem se naučila drobne popravke narediti že kar sproti, zato se tudi manj nabere čez dan, kar potem z večerno vadbo odpravljam. Veliko nasvetov je pripomoglo tudi k izboljšanju psihičnega počutja, Saj sem zadovoljna nad lastnim uspehom in napredkom ter se veselim vseh nadaljnjih korakov na tej zame izjemno pomembni poti. Hkrati vem, da na tej poti nisem sama. Hvala, Maja in DIH center prisotnosti, za usmerjanje, podporo in spremljanje.``

Valentina P.

Ko sem prvič stopila v Center Diha sem se počutila varno. Zdaj vem, da je prav občutek varnosti predpogoj, da sem se začela učiti lahkotnosti in sproščenosti. Čudovita učiteljica si Maja, hvala ti.

Marina S.Vogrinčič.

Pridi v Center Diha, ker si z jogo spremeniš življenje. Občutek po jogi je fantastičen. Celo telo diha in utripa v čudoviti energiji in seveda občutno ti se izboljša zdravje.
Vse vaje in tehnike pri jogi so mi všeč, zato ker nas Maja lepo in kvalitetno usmerja in pripomore k dobri energiji ter pripadnosti. Po vadbi čutim večjo gibljivost telesa, umirjenost, več energije, bolj sem zbrana, se dobro počutim, zaznavamboljšo držo telesa. Hvala Center Diha.

Antonija Trendov

Delavnica ohranjanje ženske vitalnosti je bila zelo dobro pripravljena in izpeljana. Mene osebno je po napornem tednu, obdobju negotovosti in strahu izredno pomirila in čutim, da sem lahko v večjo oporo svojim domačim, ker sem dovolj močna. Hvala za deljeno energijo.

Katja H. B.

Pred nekaj leti se je v moje življenje ``prikradla`` tesnoba, za njo anksioznost in panični napadi. Moj dih je bil plitek, potekal je v zgornjem delu prsnega koša, moja čeljust in zobje močno stisnjeni (tega se takrat nisem zavedala. To vem zdaj). Ko sem prvič vadila z Majo je vztrajno ponavljala dihaj, dihaj poglobljeno in upočasnjeno. Zaupala sem ji in ji sledila. Počasi dih za dihom sem se naučila (še vedno se učim) premagovati tesnobne trenutke. Pomaga, resnično pomaga! Hvala Maja.

Marina S. V.

KAJ PA, KO ZAKLJUČIM PROGRAM?

Tukaj sem bila in bom zate 100 %. V teh skoraj treh mesecih programa, z rednim delom na sebi, boš naredila velike korake, spremembe in zato boš morda želela nadaljevati.

Ponujam ti dve možnosti:

• Lahko se priključiš zaprti FB skupini Dih online joga, kjer potekajo redne vadbe joge, meditacije, predavanja. Več si preberi TUKAJ.

• Lahko se odločiš za stopničko višje in začneva delati ena na ena. Izbereš individualni program, saj je za osebnostno spremembo velikokrat potreben daljši čas. To pomeni, da se po 10 – tedenskem programu osredotočiva na ključne stvari, ključna področja tvojega življena, ki potrebujejo dodatno nego in transformacijo. Več si preberi TUKAJ.

 

PRIPRAVLJENA SI, ZATO ZAČNIVA!

VREDNOST PROGRAMA

Tvoj doprinos poleg, časa, energije je finančni doprinos.

Možnost plačila:

Plačilo v enkratnem znesku 400 eur

Plačilo se izvede v enem obroku pred začetkom programa.

Plačilo v treh obrokih po 150 eur

1. obrok 150 eur ob prijavi
2. obrok 150 eur 30 dni od prijave
3. obrok 150 eur 60 dni od prijave

Ob ponovni prijavi na 10 – tedenski program 50% popust.

Najboljša investicija je investicija vase, v svoje zdravje in počutje.

O MENI, TVOJI MENTORICI

Maja je pred 15 leti naredila korenito spremembo v svojem življenju. Odločila se je, da izstopi iz potrošniške družbe in najde svojo srečo v preprostemu življenju v tesnem stiku z naravo. Hkrati se je to zgodilo tudi z njenim notranjim svetom. Stopila je na pot samoraziskovanja. Narava je postala njena učiteljica. Naučila jo je videti lepote, ki so okrog nas, v vseh nas, slišati tišino. Vendar ta odmik ni bil njena končna postaja, zato se je po 7 letih vrnila nazaj v svet tukaj in zdaj, svet, kakršen je, in ne kakršnega bi si želela. To je bila nova velika sprememba, ki ji je prinesla razumevanje srednje poti.

Gibanje je del njenega življenja. Zelo zgodaj je spoznala povezavo med gibom in dihom. Vrhunski šport je od nje zahteval prisotnost diha v mirovanju in gibanju, ki jo je okronal za večkratno državno prvakinjo v plavanju. Kasneje, na tej poti samoraziskovanja, se je izučila za maserko različnih masažnih tehnik, spoznala v sebi dar ustvarjanja, risanja, plesa. Vodila je delavnice za izdelavo naravnih kozmetičnih izdelkov, delavnice in tabore za otroke, bila je soustanoviteljica društva Plesalci luči.

Zadnjih 10 let se poglablja v jogo, somatiko, metodo MBSR (Mindfulness), različne prakse čuječnosti, ter prakse, ki so povezane z žensko esenco. Je učiteljica hatha joge, somatike in vaditeljica integralnega dihanja.
Nekateri njeni dosedanji učitelji: Blaž Bertoncelj: hatha joga in somatika, Matejči Šajnam: somatika, Tatyana Tolochkova: Iyengar joga, Milan Hosta: Integralno dihanje, Polona Sepe: Krija Tantra Joga, Odkrivanje ženske esence s Savino Atai, Manjo Potočnik, Sasho Cobra, dr. Joachim Gross in Robert Križaj: MBSR-metoda celostnega obvladovanja stresa, Erik van den Brink: MBCL-Mindfulness Based Compassinate Living. Poglabljanje intuicije in vizualizacije po metodi Jose Silva.
Je ustanoviteljica Center Diha, 1. antistres centa na obali, kjer s predanostjo svoje znanje in življenjske izkušnje deli naprej. To je njen način življenja.

Moja življenjska zgodba: KO SEM SE DOTAKNILA DNA SEM ŠELE ZAČELA ŽIVETI

 

Zmožni smo izjemnih stvari. Začnimo v to verjeti.
Delujmo v skladu z našimi potrebami in vrednotami. Naj bo naše življenje plemenito.

PODARJAMI TI VADBO IN MEDITACIJO PROTI STRESU

Ostani na tekočem z dogajanjem in novostmi v Dentru Diha. Z vpisom na naše e-novice prejmeš v svoj elektronski poštni nabiralnik tudi vadbo in meditacijo proti stresu, povsem brezplačno.

 

PRIJAVI SE