Dih je življenje

Zaznavaš napetosti in bolečine v telesu, si brez energije in pogosto zmatran/a in izčrpan/a, se vrtiš v začaranem krogu stresa, negativnih misli, brez domišlije o prijetnejšem jutri?
Potem si na pravem mestu, to je vadba zate.

Dih je kralj uma, katerega bistvena kvaliteta pomeni resnično opazovanje tega, kar nastaja iz trenutka v trenutek. Dih je življenje in življenje je zrcalo tebe. Ničesar ne moreš spremeniti, dokler tega ne sprejmeš s prisotnostjo. Ko si prisoten/a, si globoko v stiku s sabo, svojim okoljem in drugimi, vsak trenutek.

Številne raziskave, opravljene v zadnjih nekaj letih, so pokazale, da je zavedanje in delovanje v čuječi prisotnosti med drugim izboljšalo kvaliteto življenja, zmanjšalo stres, anksioznost (tesnobo) in depresivnost, izboljšalo zdravje, izboljšalo uspešnost na delovnem področju, partnerske in druge medsebojne odnose, kvalitetnejše starševstvo in vzgojo itd.

VADBA PROTI STRESU vključuje vaje in tehnike za?

    • urjenje koncentracije, pozornosti in prisotnosti,
    • umiritev uma in telesa,
    • obvladovanje stresnih situacij,
    • globoko sprostitev,
    • pretočnost energije v telesu (dvig in kroženje),
    • zavestno aktiviranje vseh petih čutil ter njihovo zaznavanje,
    • zavedanje danega trenutka,
    • kvalitetnejše psiho-fizično počutje,
    • razvijanje ljubečega odnosa do sebe, življenja.

V vadbo so vključeni elementi:
iz joge
(ravnovesje telesa, čustev in uma), somatike (ponovna vzpostavitev zavestnega nadzora nad gibanjem), zen-a (umetnost sproščanja stresa na osnovi čuječnosti), taoizma (kitajske zdravilne veščine). Starodavna znanja podana na preprost in enostaven način (prilagojeno za sodobnega človeka).

Tehnike in vaje, ki bodo spremenile kvaliteto tvojega življenja na bolje.

Katere dolgoročne učinke ti VADBA PROTI STRESU prinaša?

  • več energije in intuziazma,
  • več sproščenosti,
  • več notranje umirjenosti,
  • jasnost in stabilnost,
  • povišana samozavest,
  • povečana sposobnost obvladovanja stresnih situacij,
  • boljše psiho-fizično počutje in zdravje.

Naučim te vaj in tehnik, katere ti bodo ostale za celo življenje, te hranile in polnile in ti pomagala v težkih trenutkih življenja.
Naučila te bom samozdravljenja. Da sam/a poskrbiš zase, za svoje telo, misli in čustva.

Če želiš spremeniti delovanje telesa in uma je potrebo redno delovanje, redna vadba.

ZAKAJ TI PRIPOROČAM INDIVIDUALNI PRISTOP, delo 1:1?
Ker se ti 100% posvetim. Posvetim tvojim psiho-fizičnim potrebam in te korak po koraku vodim v spremembo, ki ti prinaša boljše počutje-zdravje, več energije, več volje do življenja, več notranje umirjenosti, jasnosti in stabilnosti…
Individualna VADBA PROTI STRESU zajema sklop min. 4 vadb (po potrebi se sklop ponovi).

Urnik vadbe:

      • Popoldan: PONEDELJEK  |  17:45 – 19:00
      • Popoldan: PETEK   |  19:15 – 20:30

 

Naroči se na vadbo


 

Želiš narediti korenite spremembe v tvojem življenju?

Ker se zavedam, da je za dolgoročno spremembo v življenju potrebna želja, volja, vztrajnost ter si dovoliti še globje pogledati vase: svoje navade, prepričanja, čustva in telo sem zate pripravila program:

Zlati Dih, 3 mesečni online mentorski program proti stresu (TUKAJ)